СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОГО ПОРТРЕТУ В ПРОЗІ І. ФРАНКА 1990-Х РОКІВ

Автор(и)

  • Тетяна Горанська Південноукраїнський національний педагогічний університетім. К. Д. Ушинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2312-6809.2017.24.127981

Ключові слова:

портрет, проза, реалізм, роман

Анотація

У статті проаналізовано своєрідність художнього портрету у прозових творах І.Франка 90-х років: "Для домашнього огнища", "Основи суспіль¬ності", "Перехресні стежки". У дослідженні також йдеться про еволюцію художнього портрету, що відбулась у реалістичній літературі ХІХ ст., починаючи із творів О. де Бальзака та закінчуючи романами Л.Толстого.

Посилання

Habel, M. (1966), Yzobrazhenye vneshnosty lyts [Image of the appearance of persons], Biletskyi, O., Zibrannia prats [Collected works], (Vol. 1–5), Vol. 3, Naukova dumka, Kyiv [in Russian].

Galanov, B. (1974), Zhivopis' slovom [Painting the Word], Moscow [in Russian].

Ginzburg, L. (1971), O psihologicheskoj proze [About psychological prose], Leningrad [in Russian].

Dmitrieva, N. (1962), Izobrazhenie i slovo [Image and Word], Moscow [in Russian].

Fashchenko, V. (1981), U hlybynakh liudskoho buttia [In the depths of human existence], Kyiv [in Ukrainian].

Franko, I. (1976–1986) Zibrannia tvoriv [Collected works], (Vol. 1–50), Vol.19, Kyiv [in Ukrainian].

Franko, I. (1976–1986) Zibrannia tvoriv [Collected works], (Vol. 1–50), Vol. 20, Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-12

Номер

Розділ

ЛІТЕРАТУРНА КЛАСИКА: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД