«КРЕЙЦЕРОВА СОНАТА» Л. Н. ТОЛСТОГО: ПАРАБОЛА И ЕВАНГЕЛЬСКИЙ ТЕКСТ

Ольга Добробабина

Анотація


У статті досліджується «жанрова парадигма» твору. Розглядається взаємозв’язок між «епічним», «драматичним», «арахаїчним» компонентами жанрової структури. Приділяється увага типологічному зіставленню «Крейцерової сонати» та «Диявола».

Ключові слова


жанрова структура; епічний; драматичний; архаїчний компонент; сюжетні мотиви

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Толстой Л. Н. Поли. собр. соч. : в 90 т. / Л. Н. Толстой. — М. : Худож. лит. — 1928–1958. — Т. 27. — 620 с.

Есаулов И. А. Пасхальность русской словесности / Есаулов И. А. — М.: Кругъ, 2004. — 560 с.

Юртаева Е. Н. Жанровое своеобразие повестей Л. Толстого 70—90-х гг. XIX века / Е. Н. Юртаева // Толстовский сборник № 27. — Тула, 1992. — С. 39–50.

Аверинцев С. С. София-Логос. Словарь / С. С. Аверинцев // Собр. соч. — К. : Дух і літера, 2006. — 912 с.

Тюпа В. И. Аналитика художественного. Введение в литературоведческий анализ / В. И. Тюпа. — М. : Лабиринт, РГГУ, 2001. — 192 с.

Топоров В. Н. Миф. Ритуал. Символ. Образ: Исследования в области мифопоэтического/ В. Н. Топоров. — М. : Прогресс — Культура, 1995. — 624 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2312-6809 (Print), 2522-400X (Online)