ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ ВИМІРИ ЗРАДИ В ЦИКЛІ «В КАЗЕМАТІ» ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6809.2014.18.127880Ключові слова:
цикл, системна єдність, мотив зради, художнє мисленняАнотація
У статті цикл «В казематі» Тараса Шевченка розглядається у площині смислової єдності, системоорганізуючим началом якої виступає мотив зради у її екзистенційних вимірах та контамінаціях.Посилання
Степанишин Б. І. Вивчення циклу Т. Г. Шевченка «В казематі» // Українська мова та література в школі. — 1967. — № 10. — С. 32–37.
Чамата Н. «В казематі» // Шевченківська енциклопедія: в 6 томах. Т. 1. — К., 2012. — С. 553–556.
Шевченко Тарас. Повне зібр. творів: у 12 томах. Т. 2. — К.: Наукова думка, 1991. — 290 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-11-26
Номер
Розділ
ЛІТЕРАТУРНА КЛАСИКА: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Проблеми сучасного літературознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).