О ПОЭТИКЕ КОМЕДИИ БЕРНАРДА ШОУ «ПЕРВАЯ ПЬЕСА ФАННИ»
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6809.2014.18.127896Ключові слова:
Шоу, п’єса, комедія, сцена, поетика, діалог, симетрія, ритм, пролог, епілогАнотація
У статті розглядаються істотні принципи побудови комедії Бернарда Шоу «Перша п’єса Фанні». Предметом спеціального аналізу є структурні особливості драматичного твору, який являє собою «п’єсу у п’єсі», роль принципу симетрії у композиції комедії, співвідношення внутрішньої п’єси з її обрамленням у формі пролога та діалога.Посилання
George Bernard Shaw (Wege der Forschung. Band CCCLXXXVIII). — Darmstadt, 1978. — 464 S.
Holroyd M. Bernard Shaw. A Biography: in 3 vols. Vol. 2. — New York, 1989. — 420 р.
Shaw B. The Complete Prefaces. — London, 1965. — 949 р.
Соколянский М. «Сцена на сцене» как принцип построения драмы // Consortium omnis vitae: Сб. статей к 70-летию проф. Ф. П. Фёдорова. — Daugavpils, 2009. — С. 191–204.
Успенский Б. А. Поэтика композиции. — М., 1970. — 226 с.
Хализев В. Е. Драма как явление искусства. — М., 1978. — 240 с.
Шоу Б. О драме и театре. — М., 1963. — 640 с.
Шоу Б. Полн. собр. пьес: в 6 томах. Т. 4. — Л., 1980. — 661 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Проблеми сучасного літературознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).