СПОСОБИ ПОДАЧІ НОВИН ПРО ЛІТЕРАТУРУ ЖУРНАЛІСТАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ (УНІАН ТА РІА НОВОСТИ)

Автор(и)

  • Наталія Стеблина Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2312-6809.2014.18.127924

Ключові слова:

порядок денний ЗМІ, способи подачі новин, ступінь присутності літературного життя на стрічках новин ІА, формування компетентності читача та його смаків

Анотація

В статті прослідковується залежність між способом подачі новин про літературу та низьким рівнем читання у сучасному українському суспільстві. На основі контент-аналізу робляться спостереження щодо незначного ступеня присутності матеріалів про літературне життя, порівняно із новинами на інші теми (кримінал, політика та ін.). Увага приділяється і подачі матеріалів про літературу, зокрема проблемі трансформації вихідного повідомлення у новину, використанню прийомів, що можуть оживити новину, зробити її доступною та цікавою для читача.

Посилання

Більше половини українців не читають книжок — дослідження [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://life.pravda.com.ua/culture/2013/04/3/125625/

Дорош М. Із діагнозом «соціальна глухота» [Електронний ресурс] // Медіаграмотність / М. Дорош. — Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/material/5129

Лалл Дж. Медіа, комунікації, культура. Глобальний підхід / Джеймс Лалл. — К.: «К. І. С.», 2002.

Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації / Деніс Мак-Квейл. — Л.: Літопис, 2010.

Харрис Р. Психология массовых коммуникаций / Ричард Харрис. — СПб.: Прайм-Еврознак; Издательский дом НЕВА, 2002.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-26

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ЛІТЕРАТУРНОЇ КРИТИКИ