ТИПАЖІ АБСУРДИСТСЬКИХ ГЕРОЇВ У НОВЕЛІСТИЦІ ТАНІ МАЛЯРЧУК
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6809.2015.20.129376Ключові слова:
абсурд, новела, Таня Малярчук, герой, персонажАнотація
У статті проаналізовано філософські й літературознавчі концепції абсурдистського героя. Проводиться паралель між персонажами класичної абсурдистської літератури (ОБЕРІУ, театр абсурду) і персонажами новелістики Тані Малярчук.
Посилання
Анищенко М. Г. Художественное моделирование реальности в творчестве Артюра Адамова / М. Г. Анищенко // Вестник Московского государственного областного университета. Серия: Русская филология. — 2012. — № 3. — С. 88- 95.
Волкова А. В. Поэтика непроисходящего: специфика абсурдизма в пьесе С. Беккета «В ожидании годо» / А. В. Волкова // Альманах современной науки и образования. — 2011. — № 2. — С. 189-191.
Делез Ж. Что такое философия? / Ж. Делез, Ф. Гваттари; пер. с фр. и послесл. С. Зенкина. — М. : Академический проект, 2009. — 261 с. — (Философские технологии).
Дюшен И. Театр парадокса / И. Дюшен // Театр парадокса. — М., 1991 — С. 5-21.
Зингер Г. Алгебра антиутопии / Г. Зингер // Ионеско Э. Лысая певица : пьесы. — М. : Известия, 1990. — С. 5-14.
Камю А. Миф о Сизифе. Эссе о абсурде / А. Камю // Сумерки богов. — М. : Политиздат, 1989. — С. 222- 318.
Керрол Л. Аліса в Країні Див / Л. Керрол; пер. І. Корнієнко ; ред. I. Малкович ; Аліса в Задзеркаллі / Л. Керрол. — 8-ме вид. — К. : А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА, 2010. — 264 с. — (Серія «Книги, які здолали час»).
Коляда О. Міфопоетика драматургії абсурду (на матеріалі драматичних творів Семюеля Беккета): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / О. В. Коляда ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с.
Куликова И. С. Что такое театр абсурда? / И. С. Куликова. — М., 1967. — 32 с.
Кулинич Н. В. Космо- і антропоцентризм у драматургічній поетиці С. Беккета: автореф. дис.... канд. філол. наук : 10.01.04 / Н. В. Кулинич ; Тавр. нац. ун-т ім. В. I. Вернадського. — Сімф., 2011. — 20 с.
Кьеркегор С. Страх и трепет / С. Кьеркегор // Кьеркегор С. Страх и тре¬пет: Пер. с дат. — М.: Республика, 1993. — С. 15-112.
Малій А. С. Особливосі абсурдистської драматургії Гарольда Пінтера / А. С. Малій // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Іноземна філологія. — 2009. — Вип. 42. — С. 49- 52.
Малыгина И. Ю. Репрезентация абсурда в лирике Д. Хармса (типология героев) / И. Ю. Малыгина // Наука. Инновации. Технологии. — 2007. — № 6. — С. 159- 162.
Малыгина И. Ю. Человек и способы его изображения в поэзии Д. Хармса / И. Ю. Малыгина // Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. — 2009. — Т. 2. № 3. — С. 83- 85.
Малярчук Т. Звірослов. — Х. : Фоліо, 2009. — 281 с.
Малярчук Т. Згори вниз. Книга страхів. — Х. : Фоліо, 2007. — 220 с.
Мамардашвили М. Метафизика Арто // Арто А. Театр и его двойник. — СПб.; М., 2000. — С. 329-346.
Павленко А. А. Тип антигероя в прозе Д. Хармса / А. А. Павленко // Уни-верситетские чтения ПГЛУ. — 2012. — Т. ІХ [Електронний ресурс]. — Режим доступу:http://www.pglu.ru/lib/publications/University_Reading/2012/IX/uch_2012_IX_00029.pdf
Проскурникова Т. Б. Французская антидрама / Т. Б. Проскурникова. — М., 1967. — 104 с.
Сартр Ж.-П. Нудота // Сартр Ж.-П. Нудота. Мур. Слова. — К. : Основи 1993. — С. 3-182.
Смикалова Л. О. Драматургія Гарольда Пінтера / Л. О. Смикалова // Вісник Львівського державного університету імені І. Франка. Серія іноземних мов. — 1972. — С. 115-130.
Черниенко Л. В. «Абсурд реальности породил духовный идиотизм»: Особенности воплощения вечных нравственных проблем в современной русской драматургии / Л. В. Черниенко // Зарубіжна література. — 2006. — № 2. — С. 11-13.
Швыдкой М. Е. В поисках Гарольда Пинтера / М. Е. Швыдкой; вступ. ст. // Пинтер Г. Сторож и другие драмы: Сборник : пер. с англ. — М. : Радуга, 1988. — С. 5-17.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Проблеми сучасного літературознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).