ЛЮДИНА-АРТИСТ ЯК ВИЯВ ВАГНЕРІАНСЬКО-НІЦШЕАНСЬКОГО СИНДРОМУ В ОПОВІДАННІ І. ЧЕНДЕЯ «ЦИМБАЛАНЯ»

Автор(и)

  • Наталя Бєлоконь-Пожарицька Горлівський інститут іноземних мов Донбаського педагогічного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2312-6809.2015.20.129378

Ключові слова:

артист, діонісійство, симфонізм, внутрішній конфлікт

Анотація

У статті аналізується образ людини-артиста у виявах діонісійського начала та вагнеріанськоі ідеі «симфонізму».

 

Посилання

Антисери Д. Западная философия от истоков до наших дней / [в пер. и под ред. С. А. Мальцевой]. — СПб. : Пневма, 2003. — 880 с.

Сырица Г. Поэтика портрета в романах Ф. М. Достоевского / Г. Сирица. — М. : Гнозис, 2007. — 408 с.

Скунць П. Патріархальний чи патріарх? Спроба прочитати Івана Чендея в рік його 80-ліття / П. Скунць // Дзвін. — 2002. — № 5-6. — С. 139-141.

Чендей І. «Від пісні і життя». Письменницькі роздуми / І. Чендей // Радянське літературознавство. — 1966. — № 12. — С. 49- 55.

Чендей І. М. Вибрані твори: в 2 т. / І. М. Чендей — К.: Дніпро, 1982. — Т. І: Оповідання. Птахи полишають гнізда: Роман. — 623 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-25

Номер

Розділ

ХУДОЖНІЙ ДОСВІД ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ