ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ КІНОРЕЦЕНЗІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6809.2016.23.129419Ключові слова:
кіно, рецензія, синтетичність, пластичність, колективна творчість, ефективна, комунікація, аудиторіяАнотація
У журналістиці жанрова форма повідомлення трактується як інструмент для забезпечення успішної комунікації, актуальним для її пояснення є простеження таких чинників, як авторська мета, запити адресатів та функції повідомлення. Форма рецензії на фільм визначається гібридною природою кіно: синтетичність, пластичність, колективність творчості. Предмет уваги висуває вимоги до рецензента. Рецензент аналізує художню досконалість та простежує компоненти кінотвору з урахуванням складу та очікувань аудиторії (масові читачі чи професіонали).Посилання
Bauman, E. (1983), O pol'ze pristrastij [The benefits of preferences], Iskusstvo kino, no. 4, pp. 20–27.
Vartanov, A. (1983), Kogda ne hochetsja pisat' recenziju, [Wh
en you do not want to write a review Iskusstvo kino], no. 6, pp. 22–26.
Gluzskij, M. (1983), Kriticheskaja rezhissura, [Critical direction], Iskusstvo kino, no. 6, pp. 27.
Gorohov, V. M. (1975), Zakonomernosti publicisticheskogo tvorchestva [Laws of journalistic creativity], Moskow [in Russian].
Duskaeva, L. R. (2007), Princypy tipologii gazetnyh rechevyh zhanrov [The principles of the typology of newspaper speech genres], Jazyk sovremennoj publicistiki: sb. Statej, sost. G. Ja. Solganik, Flinta Nauka, Moscow, pp. 115–143.
Djagovec, I. I. (2009), Zhurnalistskaja zhanrologija : uchebnoe posobie dlja studentov fakul'teta «zhurnalistika» [Journalistic zhanrologiya: textbook for students of "Journalism"], Nord-Press, Donetsk [in Ukrainе].
Zdoroveha, V. (1989), Teoriya i praktyka radyans'koyi zhurnalistyky (Osnovy maysternosti. Problemy zhanriv) [Theory and Practice of Soviet journalism (Fundamentals skills. Problems genres)], Vydavnytstvo pry L'vivs'komu universyteti, Lviv [in Ukrainе].
Kino Velikobritanii (1970), [Movies UK], 358 p. Moskow [in Russian].
Kino (1986), Jenciklopedicheskijc slovar' [Movie: Collegiate Dictionary] Gl. red. Jutkevich, S. I., Redkol. : Afanavs'ev, Ju. S., Baskakov, V. E. Vejsfel'd, I. V, et al. Sovets kaja jenciklopedija, Moskow, [in Russian].
Koltunova, V. (2010), Kino, kotorogo moglo by i ne by [Cinema, which could not by], Okna, no. 20, 30 oktjabrja, p. 6.
Krikunov, Ju. A. (1976), Recenzija v gazete : uchebnoe posobie dlja studentov fakul'tetov zhurnalistiki gosudarstvennyh universitetov [Review a newspaper: uchebnoe posobye for students fakultetov journalism hosudarstvennыh unyversytetov], Izdatel'stvo Moskovskogo universiteta, Moskow [in Russian].
Masterstvo v fil'me [Skill in the film], sb. statej ob ukrainskom kino v 1976–1980 gg., (1982), sost. A. I. Shherbak, Kyiv [in Ukrainе].
Nechaj, O. F. (1989), Osnovy kinoiskusstva [Basics of Film Arts] uchebnoe posobie dlja studentov pedinstitutov, nauch. red. Vajsfel'd, I. V., Moskow [in Russian].
Smelkova, Z. S. (2002), Ritoricheskie osnovy zhurnalistiki. Rabota nad zhanrami: Uchebnoe posobie [Rhetorical foundations of journalism. Work on the genres], Textbook , Flinta, Nauka, Moskow, [in Russian].
Strel'cov, B. V. (1990), Osnovy publicistiki: Zhanry [Principles of opinion journalism: Genre], Minsk [in Belarus].
Talankin, I. (1983), Tovarishh kritik [fellow critic], Iskusstvo kino, no. 4. pp. 25–27.
Tertychnyj, A. A. (2000), Zhanry pereodicheskoj pechati: Uchebnoe posobie [Periodicals Genre: Textbook], Aspekt Press, Moskow [in Russian].
Tolchenova, N. (1976), Gazetnye zhanry [Newspaper genres], pp. 153–175, Politizdat, Moskow [in Russian].
Frejlih, S. I. (2002), Teorija kino : ot Jejzenshtejna do Tarkovskogo [Theory cinema from Eisenstein to Tarkovsky], Akademicheskij Proekt, Moskow [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Проблеми сучасного літературознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).