АВТОРСЬКИЙ РАКУРС МУЗИЧНОЇ ЕРОТИКИ У ВІРШІ ПОЛІНИ БАРСКОВОЇ «ВІДОБРАЖЕННЯ»

Автор(и)

  • Світлана Фокіна Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2312-6809.2016.23.129431

Ключові слова:

музична еротика, інтимність, авторські коди, відображення, П. Барскова

Анотація

У статті представлено прочитання смислопороджуючого потенціалу «музичної еротики» у вірші сучасної російськомовної поетеси Поліни Барськової «Відображення». У ліричному сюжеті виявлена авторська точка зору на співвідношення тем інтимності та музичності. Проаналізовано трансформації еротичних кодів авторською свідомістю поетеси відповідно до актуалізації музичності. Осмислено авторський погляд на світ в тексті «Відображення». До поля дослідження увійшли такі показники авторського світу поетеси, як авторські коди, еротичні коннотації, музична символіка, семіотизація пристрастей.

Посилання

Barskova, P. (2000), “Reflection”, available at : http://www.vavilon.ru/texts/prim/barskova3.html (access September 2, 2016)

Kristiva, Ju. (1994), Diskurs ljubvi [Love discourse], Translated by Fokin, S. L., Mifril, St. Petersburg, Russia.

Mahov, E. (1992), “Sound musical sensuality of romantics”, Apokrif. Kul'turologicheskij zhurnal, vol. 1, pp. 35–46.

Ushakin, S. (2004), “Words of desire”, Jerotizm bez beregov, Originator Pavlova, M. M., NLO, Moscow, Russia.

Jepshtejn, M.N. (2006), Filosofija tela [Body philosophy], Aletejja, St. Petersburg, Russia, pp. 9–194.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-22

Номер

Розділ

ХУДОЖНІЙ ДОСВІД ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ