ПОЕТИКА ПОВІСТІ ВАЛЕРІЯ ШЕВЧУКА «ДВЕРІ НАВСТІЖ»
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6809.2011.15.128086Ключові слова:
композиція, символи, образи персонажів, наратологічна стратегіяАнотація
Стаття присвячена посутнім граням художньої своєрідності повісті — дзеркальному принципу організації тексту, специфіці образної системи, наратологічній стратегії автора.Посилання
Багрій Романа. Мотиви екзистенціалізму і абсурду у творах В. Шевчука та М. Осадчого/ Романа Багрій // Сучасність. — 1998. — № 11. — С. 38–40.
Бахтин М. М. Формы времени и хронотопа: Очерки по исторической поэтике Вопросы литературы и эстетики: Исследования разных лет / М. М. Бахтин. — М., 1975. — С. 243–400.
Введение в литературоведение: Хрестоматия / Под. ред.. П. А. Николаева. — М., 1980. — С. 120–126.
Введение в литературоведение / Под. ред. Г. Н. Поспелова. — М., 1976. — С. 16–48.
Горский И. К. Исторический роман Сенкевича / И. К. Горский. — М., 1966. — 260 с.
Давыдов Ю. Диалектика произведения искусства / Ю. Давыдов // Вопросы литературы. — 1972. — № 5. — С. 203–227.
Довгалевский М. Поэтика (Сад Поэтический). — К., 1973. — 434 с.
Корогодський Р. Біля вічної ріки, або в пошуках внутрішньої людини / Роман Корогодский // Дзвін. — 1996. — № 3. — С. 135–153.
Корогодський Р. Втеча від самотності, або Апологія рідного дому / Р. Корогодский // Стежка в траві. Житомирська сага. Валерій Шевчук. Твори в двох томах. — Т. 1. — Харків: Фоліо, 1994. — С. 12–24.
Костенко Ліна. Геній в умовах заблокованої культури / Ліна Костенко // Літ. Україна. — 1991. — 26 вересня. — С. 5–6.
Логвиненко Олена. Війна статей, або загадка мінливої води // Олена Логвиненко // Літ. Україна. — 1996. — 15 червня. — С. 4.
Лосев А. Ф. Эрос у Платона / А. Ф. Лосев // Бытие-имя-символ/ Сост. и ред. А. А. Тахо-Годи. — М.: Мысль, 1993. — Т. 2. — 734 с.
Майдаченко П. Проза Валерія Шевчука: Поетика умовності / Петро Майдаченко // Радянське літературознавство. — 1988. — № 2. — С. 12–20.
Онишко О. Реальність химерного / О. Онишко // Вітчизна. — 1989. — № 11. — С. 197–200.
Покальчук Юрій. Традиції Гоголя і «магічний реалізм» / Юрій Покальчук // Вітчизна. — 1984. — № 10. — С. 138–160.
Поспелов Г. Н. Целостно-системное понимание литературных призведений Г. Н. Поспелов // Вопросы методологии и поэтики. — М., 1961. — 453 с.
Потебня А. А. Из записок по теории словесности. — Х., 1905. — 105 с.
Рябчук М. Книга добра і зла за Валерієм Шевчуком / Микола Рябчук // Вітчизна. — 1998. — № 2. — С.174–177.
Рябчук М. Особливості творчості В. Шевчука (Штрихи до портрета Валерія Шевчука)/ Микола Рябчук // Українська мова та література в школі. — 1984. — № 6. — С. 27–33.
Саєнко В. П. Поетика кольору в оповіданні «За мить щастя» Олеся Гончара / Валентина Саєнко // Історія української літератури ХХ ст..: практичні заняття. — Одеса, 1999. — С. 114–126.
Саєнко В. П. Поетика композиції твору «За мить щастя» Олеся Гончара / Валентина Саєнко// Історія української літератури ХХ ст.: практичні заняття. — Одеса, 1999. — С. 102–114.
Словник-довідник літературознавчих термінів. — К.: Академія, 1997. — 750 с.
Сподарець В. В магічному кристалі химерного жанру (Валерій Шевчук «На полі смиренному») / В. Сподарець // Духовна спадщина Київської Русі. — Одеса: Маяк, 1997. — Вип.2. — С.88–96.
Тарнашинська Людмила. Свобода вибору — єдина форма самореалізації в абсурдному світі («Проза В. Шевчука як віддзеркалення екзистенціалізму») / Людмила Тарнашинська // Сучасність. — 1995. — № 3. — С. 117–127.
Тарнашинська Людмила. Парадигми «нової реальності» Валерія Шевчука / Людмила Тарнашинська // Слово і Час. — 1998. — № 6. — С. 46–51.
Ткаченко А. Мистецтво слова. (Вступ до літературознавства) / Анатолій Ткаченко. — К.: Правда Ярославичів, 1998. — 448 с.
Успенский Б. А. Филологические разыскания в области славянских древностей (Реликты язычества в восточно-славянском культе Николая Мирликийского) / Б. А. Успенский. — М., 1982. — С. 73–80.
Фащенко В. В. Новелістична композиція (мікро- і макроструктура) / Василь Фащенко // Вибрані статті. — К.: Дніпро, 1998. — С. 83–122.
Шупта-В’язовська О. Часопросторова організація новели М. Коцюбинського «У грішний світ» / Оксана Шупта-В’язовська // Діалог душ. — Одеса: Астропринт, 2001. — С.42–47.
Шевчук В. Із темних джерел життя. Українська готична новела ХХ ст. / Валерій Шевчук // Літ. Україна. — 1995. — № 4–5. — С. 7.
Шевчук В. Двері навстіж / Валерій Шевчук // Кур’єр Кривбасу. — 1999. — № 116. — С. 6–58.
Шумейко Т. Ерос у Тичини / Т. Шумейко// Сучасність. — 1991. — № 3. — С. 116–148.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Проблеми сучасного літературознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).