ИМИДЖ ГЕРМАНИИ В РОМАНЕ Б. ШЛИНКА «ЧТЕЦ»
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6809.2011.15.128088Ключові слова:
імагологія, імідж НімеччиниАнотація
Стаття присвячена імагологічній проблемі сприйняття Німеччини у творчості сучасного німецького письменника Б. Шлінка. Представлений новий авторський імідж, що коректує традиційні уявлення про повоєнну Німеччину.Посилання
Каган М. С. Философия культуры / М. С. Каган. — СПб. : Петрополис, 1996. — 415 с.
Кара-Мурза С. Манипуляция сознанием / С. Кара-Мурза — М. : Алгоритм, 2000. — 688 с.
Коваль Б. И. Образ и воображение. (История. Теория. Практика) / Б. И. Коваль. — М. : Аcademia, 2010. — 246 с.
Наливайко Д. С. Літературознавча імагологія : предмет і стратегії / Д. С. Наливайко // Літературна компаративістика. — 2005. — Вип. 1. — C. 27–44.
Орехов В. В. Російська література та імагологічний дискурс у російсько-французькому літературному діалозі першої половини XIX століття : автореф. дис. ... д-ра філол. наук / В. В. Орехов. — К., 2008. — 35 с.
Хлебников Б. Автопортрет второго поколения. Послесловие переводчика / Б. Хлебников // Б. Шлинк. Чтец. — СПб.: Азбукаклассика, 2009. — С. 197–209.
Шлинк Б. Чтец / Б. Шлинк. — СПб.: Азбука-классика, 2009. — 221 с.
Fischer M. Nationale Images als Gegenstand Vergleichender Literaturgeschichte / M. Fischer. — Bonn : Bouvier, 1981. — 254 S.
Herr Schlink, ist «der Vorleser» Geschichte? // FAZ.net. — Режим доступу: http://www.faz.net/s/Rub1DA1FB848C1E44858CB87A0FE6AD1B68/Doc~E4BC8CB8678FC45ACAFC612446AFA6F2D~ATpl~Ecommon~Scontent.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Проблеми сучасного літературознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).