СОБОР ПАРИЗЬКОЇ БОГОМАТЕРІ ЯК АРХІТЕКТУРНИЙ І ЕСТЕТИЧНИЙ ПАМ’ЯТНИК
DOI:
https://doi.org/10.18524/2312-6809.2019.29.180604Ключові слова:
собор, конфлікт, літературна пам’ятка, роман, число, романтизмАнотація
Предмет. Розглядається роман В. Гюго «Собор Паризької Богоматері» в історичній динаміці. У французькій літературі це найяскравіший приклад зв’язків твору і його автора. Об’єкт. Величний собор Парижа Нотр-Дам набуває всеосяжного характеру. Мета. Розглядається як письменник-романтик відроджує середньовічне минуле завдяки старовинній пам’ятці і встановлює таким чином зв’язок між архітектурою і літературою. Виявлено способи взаємодії різних історичних періодів. Висновок. Архітектурні метафори і метонімії роману сприяють виявленню суспільно-історичної і естетичної значимості будівлі.
Посилання
V. Gjugo. Sobor Parizhskoi Bogomateri / V/ Hugo // Sobranie sochinenij v 6 tomah. –M., Isdatel’stvo «Pravda», 1998 g. –Tom 1. stranicy 155–651.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Проблеми сучасного літературознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).